מגשי אירוח זולים | קייטרינג חלבי זול

Cheap hospitality trays מגשי אירוח זולים קייטרינג חלבי מחירים
Cheap hospitality trays מגשי אירוח זולים קייטרינג חלבי מחירים

על מגש של כסף – עולם הקייטרינג הפך למגוון מאוד בשנים האחרונות, וישנן דרכים שונות להגשת מזון באירועים משפחתיים, פרטיים ואפילו ציבוריים. מאידך קיימת אפשרות נוספת להגשת מזון באירועים.

מדובר על מגשי אירוח אשר בניגוד לקייטרינג המוכר הם פחות יקרים אך מספקים חוויה דומה של טעמים, ריחות ואיכות.
כשאנחנו מזמינים קייטרינג, אנו מצפים מהחברה להתייחס לכל מנה באופן פרטני, כדי יהיה לנו מה להציע לאורחנו.

מדובר בדרך כלל על שלוש מנות כאשר ראשית תוגש המנה הראשונה, לאחר מכן תגיע המנה העיקרית ולסיום המנה האחרונה. במקרים רבים ישנן תוספות שונות בדמות מרקים ועוד. בעלי הקייטרינג יבנו תפריט מדויק אשר יתאים לאירוע הספציפי שלכם כך שתתקיים התאמה מושלמת.

קייטרינג חלבי זול – עוברים אל מגשי אירוח זולים

הזמנה של מגשי אירוח זולים ילווה בכיבוד שיוגש וכל אורח מחליט מה וכמה לקחת לעצמו. במקרה כזה כל אחד יכול להעמיס על הצלחת שלו את המאכלים שהוא אוהב.

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן – קייטרינג חלבי מחירים.

האוכל במגשים יכול להיות מוגש בצורה מעוצבת ומזמינה ולהציע כל טוב למוזמנים. כאשר מדובר על צורת הגשה זו לרוב לא יהיה חלוקה של מנות שמוגשות בשלבים.

הבחירה במגשי אירוח משרה על המקום אווירה שונה מאשר שיטת הקייטרינג המוכרת.

דואגים גם לעיצוב של מגשי האירוח

העיצוב הינו חלק בלתי נפרד מן הגישה של מגשי אירוח זולים. תמיד ישנה השקעה מרובה באופן שבו יראו המגשים, שילוב צבעים נכון, הפרדה בין סוגי מזון וכמובן שגם המגשים עצמים יהיו מעוצבים ומתאימים.

ישנו מגוון עצום של מגשים שניתן להגיש:

• מגשי סושי מעוצבים שעליהם מונחים בצורה מסודרת קומבינציות סושי מפתות.

• מגשי דגים מסוגים שונים שאפשר לנשנש עם כוס בירה צוננת.

• מגשים של ירקות מכל הגוונים והצבעים שיוסיפו צבע ובריאות לאירוע שלכם.

• מגשי גבינות משובחות ועתירות טעם.

האפשרויות רבות מספור

עורך האירוע יבחר במגשים שיהלמו את אופי האירוע והאורחים ייהנו מהמגוון הרחב כך שלא יישאר אדם אחד רעב בחדר.

אם אתם לא בטוחים מה אתם רוצים להזמין תוכלו פשוט להתייעץ עם אנשים קרובים ואפילו להיזכר באירועים שבהם נכחתם.

האווירה בכל אירוע קשורה באופן ישיר לסוג המזון שהוגש בו וצורת ההגשה שלו. כמעט כל אדם היה נוכח באירועים שונים בחייו ועל כן ניתן להגיע להחלטה על סמך הניסיון.

פורטל קייטרינג חלבי loftlife הינה חברת קייטרינג מובחרת אשר מציעה שירותיי קייטרינג לכל סוגי האירועים. לא כל חברה מסוגלת לקלוע בדיוק לטעם שלכם ושל האורחים שלכם. על כן מומלץ לפנות רק לחברת קייטרינג מומלצת ובעלת ניסיון בתחום.

הדיוק וכושר האלתור חשובים מאוד ככל שמדובר על קייטרינג. על כן, כדאי להגיע לאירוע בו משתתפת חברת הקייטרינג ולראות במו עינכם כיצד האורחים אוכלים ונהנים מהאוכל שמוגש.

מגשי אירוח זולים בכל מזג אוויר

את הקייטרינג ניתן לערוך בכל מזג אוויר. אפשר לקיים אירוע תחת כיפת השמיים או באולם מקורה ואפילו על שפת הים. מגשי אירוח זולים יאפשרו לאורחים שלכם גישה חופשית למזון טעים ומזין ללא צורך בהעסקת של צוות שלם שיגיש את האוכל באופן אישי.

אם האירוע שלכם מתקיים תחת כיפת השמיים כדאי לדאוג לסככה או צל אשר תחתיו יוגש המזון. חשיפה ישירה לשמש עלולה להזיק לו. כל שכן כאשר מדובר על מזון שאמור להיות מוגש קר.

כאמור כמות המגשים שאפשר להוציא היא מגוונן וכדאי להוציא את כל הסוגים ולאפשר לקהל לבחור מה הוא מעדיף להניח על הצלחת שלו.

אם האירוע שלכם מתקרב כדאי להזמין קייטרינג זמן מה מראש כך שיהיה לכם מה להגיש לאורחים בסופו של דבר. כדאי גם להתארגן על ציוד קייטרינג, שולחנות, כסאות ועוד דברים.

Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email